fredag 18 februari 2011

Zombie-pepp!

Den har inte kommit på svenska ännu men jag kunde inte hålla mig. Och är du någorlunda bra på engelska så kan du få låna den! Jag pratar om den andra boken i serien De levande döda. Ni vet, zombieboken Fienden jag alltid pratar om.
Här kan man läsa allt om böckerna, se boktrailer och ladda upp en bild på sig själv och bli zombiefierad.  Hur kul som helst, ju! Så här snygg blev jag!

Och lika snygg var jag i höstas när min kompis sminkade mig.

The dead  utspelas innan Fienden. Här får vi veta hur det gick till när alla vuxna blev infekterade och förvandlade till zombies. Den innehåller precis lika mycket splatter och gore som Fienden men jag vill ju fortfarande veta hur det går! Hoppas att bok nummer tre avslöjar mer. Och att den kommer snart!

Vill du ha ännu mera zombies? Dum fråga, klart du vill! Se den här i helgen:

3 kommentarer:

  1. Verkar bra men lite läskig!:)

    SvaraRadera
  2. DET E DEN BÄSTA ZOMBIE FILMEN EVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOW OJ FICK ETT ANNFALL XD //VIKTOR W

    SvaraRadera
  3. Eller hur!! Viktor, du måste se serien Walking dead också. Den är asgrym!!

    SvaraRadera