måndag 21 mars 2011

Karin svarar

Härom dagen blev jag ju bombarderad med massa fantastiska kommentarer. Tack!! Jag lever på dem fortfarande och går omkring här på bibblan och skryter om att jag är den bästa bibliotekarien ever och allt annat fint ni skrev. Men jag fick inte bara komplimanger; jag fick en del frågor också. Och synpunkter. Viktor tycker till exempel att jag borde skriva mer om musik. Det tycker jag med! Och det skall jag försöka göra.
 Någon undrade varför jag skriver just om böcker och inte om typ fotboll eller nåt. Det är mycket enkelt. Jag kan ingenting om fotboll. Men jag kan allt om böcker.
Moa frågade vad jag läser just nu. Jag läser om Kram från Alice av Suzanne LaFleur inför en bokcirkel och hemma ligger Joe Hills nya skräckis och väntar. Horn heter den och handlar om en man som en dag vaknar med två horn i pannan. Pepp!
Vad läser ni just nu?

2 kommentarer:

  1. jag läser ''om jag kunde drömma'' jag tycker du borde skriva om den serien den e väldigt bra du borde också skriva om filmerna. och ni killar som tycker det e konstigt att läsa dom hära bökerna. Så är det inte konstigt eller töntigt alls. Så släng er till biblan och låna dom hära bökerna. och snälla komm ihåg att skriva om bökerna och filmerna hejdå bästa biblotikarien ever från //VIKTOR W

    SvaraRadera
  2. Åh, jag älskar dem också! Både filmerna och böckerna. Jag har inte skrivit om dem för jag har liksom tänkt att "alla" har läst dem ändå. Men din vilja är min lag, Viktor. Jag skall författa ett ordentligt Twilight-inlägg! (Förresten träffade jag din mamma härom dagen, tror jag. :-))

    SvaraRadera